Rodzinkowo

Świadectwo zgodności - solidnyregulamin.pl

Najczęściej zadawane pytania

/ Najczęściej zadawane pytania

1. Jestem zainteresowany produktem ale jest on niedostępny. W jaki sposób mogę dowiedzieć się kiedy będzie w ofercie?

Szanowni Państwo, wystarczy napisać do nas maila z informacją jakiego produktu Państwo nie odnaleźliście, a my podamy termin kiedy będzie dostępny.

2. Na czym polega usługa pakowania na prezent?

Szanowni Państwo, usługa pakowania dostępna dla niektórych produktów polega na włożeniu wskazanego produktu do pudełka ozdobnego z kokardką (dotyczy potrfeli, torebek i pozostałych małych produktów), następnie ofoliowanie folią streczującą.

Natomiast w przypadku produktów większych gabarytowo, jak np. dostawki, przedłużki, grabie itp. usługa pakowania polega na zapakowaniu w papier ozdobny i doklejeniu kokardki ozdobnej na górze opakowania. Następnie zawijamy taki prezent w folię bąbelkową oraz w folię streczującą, aby był dobrze zabezpieczony.

Jeżeli sobie Państwo życzycie paragon może być przesłany mailowo na adres kupującego lub pocztą polską na wskazany adres, żeby obdarowany nie zapoznawał się z paragonem.

W przypadku torebek Monnari możemy na życzenie Klienta zamazać cenę od producenta znajdującą się na metce.

Jeżeli mają Państwo jeszcze inne potrzeby dotyczące tej usługi prosimy o kontakt mailowy i opisanie w czy rzecz.

Bardzo ważne, żeby podać płeć i wiek osoby, której Państwo chcecie zrobić prezent, gdyż dysponujemy ogromną gamą opakowań.

3. Czy wysyłacie Państwo przesyłki za granicę? 

Szanowni Państwo, oczywiście przesyłki wysyłamy do wszystkich krajów UE. Należy nas o tym wcześniej poinformować, gdyż koszty przesyłki będą się różniły od tych obowiązujących na terenie Polski.

4. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Szanowni Państwo, naturalnie odbiór osobisty jest możliwy. Należy jednak wcześniej ustalić termin odbioru.